Všeobecné, platební a stornopodmínky pro individuální rezervace

 

Příjezd/Odjezd:

Check-in(přihlášení k pobytu): od 14:00 hod

Check-out(odhlášení z hotelu): do 12:00 hod

NOVINKA: Samoobslužný kiosek v lobby hotelu.
Chcete se vyvarovat frontám na recepci hotelu při přihlášení nebo odhlášení z hotelu? Máme pro Vás připravený samoobslužný kiosek, kde si sami zajistíte tyto dvě služby. Kolegové v hotelu Vám budou samozřejmě na místě k dispozici.
Check-in a Check-out lze provést i přes mobilní aplikaci "MyAlfred".

Aplikaci "MyAlfred" si můžete stáhnout zde: Android App nebo iPhone App .


Depozit:

Při příjezdu Vás poprosíme o vratný deposit ve výši 2.000 Kč jako garanci Vašeho pobytu.
Depozit je možný v hotovosti nebo jako garance platební kartou.


Povinné poplatky:

Poplatek z pobytu ve výši 19,- Kč za dospělou osobu a den je splatný při příjezdu.


Snídaně:

Snídaně probíhá v hotelové restauraci "Zlatý kohout", pondělí - pátek od 6:30 do 10:00 hod, sobota - neděle od 7:30 do 11:00 hod a je zahrnuta v ceně pokoje.


Úklid pokoje:

Kontrola pokoje a doplnění minibarů se provádí denně. Pravidelní úklid se realizuje po každé třetí noci Vašeho pobytu. Úklid lze také vyžýdat na hotelové recepci anebo použitím karty, která byla umístěna při příjezdu na Vaši postel. Tato služba je zahrnuta v ceně pokoje.


Parkování:

Pokud jste přijeli autem, je Vám k dispozici hotelové parkoviště. Poplatek 199 Kč / den. Rezervace není nutná.


Storno-podmínky:

a) pobyty na 1-2 noci včetně:
Bezplatné storno je možné min. 1 den před příjezdem.
V případě stornování objednaných služeb méně než 1 den před příjezdem nebo při nedojezdu, bude hotelem účtován stornopoplatek ve výši první noci objednaných služeb, které nebyly využity.

b) pobyty od 3 nocí a výše:
Bezplatné storno je možné provést min. 5 dní před příjezdem.
Při zrušení nebo zkrácení pobytu 4-2 dny před příjezdem, bude účtováno 50% z celkové hodnoty objednaných služeb.
Při zrušení pobytu 2 a méně dní před příjezdem, nebo při nedojezdu bude účtováno 100% z celkové hodnoty rezervace.
V případě předčasného odjezdu z hotelu bude účtováno 100% hodnoty objednaných služeb, které nebyly využity.

c) pobyty v termínu 29.12. - 31.12.:
Bezplatné storno je možno provést do 30.11. V případě zrušení rezervace po tomto termínu bude hotelem účtován stornopoplatek dle následujícího:

- 29-21 dní před příjezdem: 20% z celkové ceny pobytu
- 20-14 dní před příjezdem: 40% z celkové ceny pobytu
- 13-7 dní před příjezdem: 80% z celkové ceny pobytu
- 6-0 dní před příjezdem: 100% ceny pobytu

Při využití cenové nabídky "platba předem /non-refundable" je vyžadována celková platba pobytu v den rezervace. Cena rezervace je nevratná. V případě změny či zrušení rezervace bude hotelem účtován poplatek v hodnotě 100% ceny rezervace.

Pozn.:  Tyto podmínky jsou platné na individuální rezervace a na rezervace z našich webových stránek. Uvedené storno podmínky nejsou platné pro skupiny. Skupinové storno podmínky Vám rádi zašleme na vyžádání.


Garance pobytu a zrušení rezervace:

Jako garance je požadovaná kreditní karta nebo předplatba první noci pobytu.

Pro rezervace v období od 29.12. - 31.12. vyžadujeme 100% předplatbu pobytu, splatnou v den potvrzení rezervace.

Chcete-li zrušit rezervaci, je nutné ji zrušit on-line, emailem nebo se případně obraťte na oddělení centrálních rezervací nebo na recepci hotelu pro potvrzení zrušení.

Pokud storno neprovedete, bude Vám účtován poplatek ve výši první noci. Deposit/rezervační poplatek je nevratný.


Platba v hotelu:

Pobyt je možno v hotelu hradit v hotovosti (Kč, EUR), platební kartou nebo dárkovým poukazem "PYTLOUN HOTELS".

Akceptujeme tyto platební karty:
VISA, MasterCard, Diners/Discover, UnionPay, JCB, AMEX.


Kontakt & fakturační údaje:

Kontakt:

Pytloun Grand Hotel Imperial
1.máje 757/29, 460 07 Liberec
Tel.: 608 822 822
Email: imperial@pytloun-hotels.cz

Fakturační údaje:

PGHI Management s.r.o.
1.máje 757/29, 460 07 Liberecc
IČ: 09309349
DIČ: CZ09309349


Made with by Bookassist

Online rezervace