Opinie gości
Doskonałe
31-sty-2021
Odpowiedź od hotelu
Dobrý den, děkujeme Vám za milou zpětnou vazbu. Jsme velice rádi, že jsme naplnili Vaše očekávání. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
17-sty-2021
Odpowiedź od hotelu
Dobrý den, velmi děkujeme za milou zpětnou vazbu. Náš personál je profesionálně zaškolen a snaží se o zajištění plného potenciálu Vašeho pobytu. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
4-sty-2021
Odpowiedź od hotelu
Vážená paní Endalová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za tyto nedostatky se velice omlouvám a pochybení personálu neprodleně vyřešíme. Slibuji Vám, že se tato skutečnost již nebude opakovat. Budeme rádi za další šanci a těšíme se na Vaší případnou návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
5-paź-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážení hosté, děkujeme za využití našich služeb. Jsme opravdu rádi, že bylo při Vašem pobytu vše naprosto v pořádku. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
20-wrz-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážená paní Juříčková, děkujeme Vám za zpětnou vazbua za využití našich služeb. Těšíme se na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
14-wrz-2020
Odpowiedź od hotelu
Drahý Josefe, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Těchto hezkých slov si velice ceníme. Je nám opravdu líto komplikací, které při Vašem pobytu nastaly, věříme ale, že se taková situace již nenaskytne. Těšíme se na Vaší přístí návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
4-wrz-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Huječku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt právě Grand Hotel Imperial. Vaše zpětná vazba nás velice těší a budeme se těšit i na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Bardzo dobre
31-sie-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Rozložníku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci a jsme rádi, že se ihned vyřešila. Naší kolegyni Aničku tato pochvala určitě potěší. Těšíme se na Vás při příští návštěvě. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Doskonałe
30-sie-2020
Doskonałe
27-sie-2020
Doskonałe
12-sie-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážená paní Mašterová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
10-sie-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážená paní Grůšová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
24-lip-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážená paní Brůčková, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
9-mar-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Šeno, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
8-mar-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Nováku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
11-lut-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Bašku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
9-lut-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Čermáku, velmi nás těší, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Doskonałe
2-lut-2020
Odpowiedź od hotelu
Sehr geehrte Herr Hermann, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Empfang des Pytloun Grand Hotel Imperial
Doskonałe
1-lut-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážený pane Karpíšku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial
Bardzo dobre
3-sty-2020
Odpowiedź od hotelu
Vážená paní Balcarová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Omlouváme se za nepříjemnosti, které nastaly během Vašeho pobytu. Dvůr v zadním traktu hotelu proběhne rekonstrukcí počínající v březnu, kdy tak bude prostor pro nový kongresový sál a přibyde také pár nových pokojů. Prosíme Vás o pochopení v souvislosti s přijetím garance na vybavení pokoje, celkové služby hotelu a minibar, který není v ceně ubytování. Po mnoha nepříjemných zkušenostech funguje tato garance jako pojistka pro naše zaměstnance a je to obvyklý postup v mnoha jiných hotelech v České republice i v zahraničí. Pro příští pobyt můžete zvolit i garanci formou předautorizace Vaší karty, které zabírá minimum času. Funguje to tak, že Vám částku dvou tisíc korun nestrhneme, ale pouze zablokujeme a v den Vašeho odjezdu po kontrole pokoje Vám tuto částku opět odblokujeme z Vaší platební karty. Tuto částku následně odblokovává Vaše osobní banka, která na tuto transakci má 2 a více pracovních dnů. Ondřej Soukup, Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial