Bewertungen

 

Ausgezeichnet

Es war wie immer perfekt, sehr zu empfehlen. Höflich, korrekt und sauber.
Hotelgast
2-Feb-2020

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Hermann, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Empfang des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Sehr guter Service, besonders von der Geschäftsleitung!!!!. Upgrade auf ein größeres Zimmer, sofortige Hilfe in einer Notlage. Gute Lage des Hotels, Nähe zum Bahnhof und zum Centrum.
Hotelgast
22-Sep-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Rolf, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Ich war innerhalb kurzer Zeit das zweite mal als Gast Im Pytloun Grand Hotel Imperial in Liberec. Das Hotel zeichnet sich durch sehr schön gestylte Designerzimmer, ein sehr gutes Restaurant und ein sehr servicefreundliches Personal aus. Das Grand Hotel ist meine erste Wahl in Liberec.
Stephan Lohmeyer
21-Apr-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Lohmeyer, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Pobyt byl příjemný. Personál je ochotný. Snídaně byla výborná. Pokoj byl čistý a pohodlný.
Soňa Krčová
31-Mär-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Krčová, děkujeme vám za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jsme vyplnili Vaše očekávání. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Po týdnu ještě nebyla vrácena vratná záloha ve výši 2000 Kč.
Hotelgast
26-Mär-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaší návštěvu a zpětnou vazbu. Předautorizaci Vaší karty jsme zrušili automaticky v den Vašeho odjezdu. Je možné, že se tato transakce zdržela na straně Vaší banky. V případě poskytnutí vícero detailů nás, prosím, neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Sehr gut

Vse v poradku krome vraceni zalohy 2000, ktera je uz tyden po pobytu zablokovana a jeste neni vracena. Jinak personal byl slusny a vse hezky pripravene.
Hotelgast
3-Feb-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu a Vaší návštěvu. Velice nás mrzí komplikace s navrácením zálohy. Předautorizace automaticky rušíme v den odjezdu, proto je možná prodleva na straně banky. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

V hotelu se nám velice líbilo, vše bylo přesně takové, jaké jsme očekávali.
Linda Švecová
31-Jan-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, děkujeme Vám za milou zpětnou vazbu. Jsme velice rádi, že jsme naplnili Vaše očekávání. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Výjimečný pobyt! Snídaně a večeři jako v značkové restaurace
Hotelgast
17-Jan-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, velmi děkujeme za milou zpětnou vazbu. Náš personál je profesionálně zaškolen a snaží se o zajištění plného potenciálu Vašeho pobytu. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Recepce a služby byli dokonale a velmi vřelé. Citili jsme se vitání. Restaurace byla katostrofalní zažitek. Měli jsem polopenzi a servirka mi tvrdila ze jako predkrm si mohu dát pouze polévku a predkrm mi nabidla jako hlavní jidlo o dezertu, který byl ze zmrazeného polotovaru ani nemluvim. Ale hotel je moc krásný a na recepci velmi milý. Určitě se vrátíme, ale do restaurace už nepujdeme :)
Hotelgast
4-Jan-2021

Antwort des Hotels

Vážená paní Endalová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za tyto nedostatky se velice omlouvám a pochybení personálu neprodleně vyřešíme. Slibuji Vám, že se tato skutečnost již nebude opakovat. Budeme rádi za další šanci a těšíme se na Vaší případnou návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Velmi pěkně vybavené pokoje, příjemné prostředí, dobrá poloha hotelu.
Hotelgast
5-Okt-2020

Antwort des Hotels

Vážení hosté, děkujeme za využití našich služeb. Jsme opravdu rádi, že bylo při Vašem pobytu vše naprosto v pořádku. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Pobyt v tomto hotelu neměl žádnou chybu .
Alena Juříčková
20-Sep-2020

Antwort des Hotels

Vážená paní Juříčková, děkujeme Vám za zpětnou vazbua za využití našich služeb. Těšíme se na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Přes veškeré karamboly, které při našem pobytu nastaly, tak bych chtěl pochválit personál na recepci. Velké poděkování patří Ondrovi a Elišce z recepce, kteří při veškerých situacích zachovali chladnou hlavu. Ubytování bylo velmi pěkné, perfektně uklizené. Hotelová restaurace by možná uvítala pouze profesionálnější personál, který by dokázal pracovat se stresem a plnou restaurací. Náš pobyt jsme si s přítelkyní užili na maximum a moc hotelovému personálu děkujeme.
Josef Bitner
14-Sep-2020

Antwort des Hotels

Drahý Josefe, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Těchto hezkých slov si velice ceníme. Je nám opravdu líto komplikací, které při Vašem pobytu nastaly, věříme ale, že se taková situace již nenaskytne. Těšíme se na Vaší přístí návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Krásný, čistý a každý den nově uklizený pokoj, bohaté snídaně i skvělé večere (i pro děti), příjemný a usměvavý personál. Skvělý hotel pro rodiny s dětmi.
Petr Huječek
4-Sep-2020

Antwort des Hotels

Vážený pane Huječku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt právě Grand Hotel Imperial. Vaše zpětná vazba nás velice těší a budeme se těšit i na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Sehr gut

Tv nešla, byly ucpané odpady. Vše bylo okamžitě po nahlášení napraveno. Úžasná koupelna. Starší dáma ve snídaňovém týmu byla úžasná - všímavá, pracovitá, vše bylo včas doplněno.
Hotelgast
31-Aug-2020

Antwort des Hotels

Vážený pane Rozložníku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci a jsme rádi, že se ihned vyřešila. Naší kolegyni Aničku tato pochvala určitě potěší. Těšíme se na Vás při příští návštěvě. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

We had loved our stay at Pytloun Grand Imperial. The room was stunning, the staff friendly and helpful and we would definitely return to stay again in the future!
Hotelgast
30-Aug-2020

Ausgezeichnet

Skvělé služby, skvělí lidé, vše na jedničku.
Daniel Taraba
27-Aug-2020

Ausgezeichnet

Byli jsme s manželem naprosto spokojeni. Od vybavení pokoje až po snídani.
Eva Mašterová
12-Aug-2020

Antwort des Hotels

Vážená paní Mašterová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Krásné pokoje a úžasný hotel! Večeře i snídaně výborné!
Hotelgast
10-Aug-2020

Antwort des Hotels

Vážená paní Grůšová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Skvělý hotel, čistý a s odhlučněnými pokoji. Nádherný design, moderní design mám moc ráda, a i to byl důvod k tomu, že jsme s kamarádkou zvolily tenhle hotel. Snídaně byly naprosto nejlepší, jaké jsem v hotelech se čtyřmi hvězdami kdy zažila, a to v Česku i zahraničí. Navíc, dát si po každodenních procházkách v horách večer vířivku, no kdo by to nechtěl? :-) Díky moc všem recepčním i personálu z restaurace a paní uklízečkám!
Hotelgast
24-Jul-2020

Antwort des Hotels

Vážená paní Brůčková, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

krásný hotel, výborná restaurace. Maximální spokojenost. Určitě se vrátíme
Hotelgast
9-Mär-2020

Antwort des Hotels

Vážený pane Šeno, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial



Made with by Bookassist

Online-Reservierung