Bewertungen

 

Ausgezeichnet

Sehr guter Service, besonders von der Geschäftsleitung!!!!. Upgrade auf ein größeres Zimmer, sofortige Hilfe in einer Notlage. Gute Lage des Hotels, Nähe zum Bahnhof und zum Centrum.
Hotelgast
22-Sep-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Rolf, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Ich war innerhalb kurzer Zeit das zweite mal als Gast Im Pytloun Grand Hotel Imperial in Liberec. Das Hotel zeichnet sich durch sehr schön gestylte Designerzimmer, ein sehr gutes Restaurant und ein sehr servicefreundliches Personal aus. Das Grand Hotel ist meine erste Wahl in Liberec.
Stephan Lohmeyer
21-Apr-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Lohmeyer, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Sehr gut

Designové pokoje jsou vskutku pro radost! Kdyby se podařilo ještě uklidit "sběrný"dvůr pod okny hotelu, bylo by dojem naprosto dokonalý! (zarážející, až urážející je ale složení kauce za poškození pokoje a minibar. Nefungující tablet, do kterého se nedařilo, jak bylo doporučeno v tištěných materiálech, přihlásit pomocí čísla rezervace. Ceník tak chráněného minibaru se nám podařilo objevit na dně košíku s pochutinami až po telefonátu na recepci. Ceny za konzumaci obvyklé, co je však nezvyklé, že při úhradě při odjezdu nestačí spotřebu nahlásit, ale host musí čekat, než se zbývající obsah v pokoji překontroluje a pak je nařčen, že chybí ještě hloupý balíček žvýkaček, který si navíc fakt nevzal. Nevím, jaká je většinová klientela jinak perfektně fungujícího hotelu, že je tento postup nutný, ale mne to od dalších návštěv odrazuje.)
Hotelgast
3-Jan-2020

Antwort des Hotels

Vážená paní Balcarová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Omlouváme se za nepříjemnosti, které nastaly během Vašeho pobytu. Dvůr v zadním traktu hotelu proběhne rekonstrukcí počínající v březnu, kdy tak bude prostor pro nový kongresový sál a přibyde také pár nových pokojů. Prosíme Vás o pochopení v souvislosti s přijetím garance na vybavení pokoje, celkové služby hotelu a minibar, který není v ceně ubytování. Po mnoha nepříjemných zkušenostech funguje tato garance jako pojistka pro naše zaměstnance a je to obvyklý postup v mnoha jiných hotelech v České republice i v zahraničí. Pro příští pobyt můžete zvolit i garanci formou předautorizace Vaší karty, které zabírá minimum času. Funguje to tak, že Vám částku dvou tisíc korun nestrhneme, ale pouze zablokujeme a v den Vašeho odjezdu po kontrole pokoje Vám tuto částku opět odblokujeme z Vaší platební karty. Tuto částku následně odblokovává Vaše osobní banka, která na tuto transakci má 2 a více pracovních dnů. Ondřej Soukup, Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Příjemné prostředí, krásné a čisté pokoje, milý personál.
Tomáš Daniel
29-Dez-2019

Antwort des Hotels

Vážený pane Daniele, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Do tohoto hotelu jezdíme opakovaně a vždycky jsme moc spokojení. Pokoje jsou čisté a voňavé a mají tu naprosto úžasné snídaně!
Markéta Rýglová
17-Dez-2019

Antwort des Hotels

Vážená paní Rýglová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Oceňuji velmi důkladnou a nápaditou snahu dotáhnout maximum, pro me dulezitých, detailů k dokonalosti. A samozřejmě milý a vstřícný personál!
Hotelgast
14-Dez-2019

Antwort des Hotels

Vážený pane Řičáři, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Zajímavé pokoje. Výborná kuchyně. Velmi příjemný personál.
Jan Kašpar
15-Nov-2019

Antwort des Hotels

Vážený pane Kašpare, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Maximální spokojenost úplně ve všem. Určitě se do hotelu ještě vrátíme...
Martina Karbanová
4-Nov-2019

Antwort des Hotels

Vážená paní Karbanová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

S přítelem jsem zde strávili víkend. Hotel je krásný a moderní, na pokoji bylo vše v pořádku, na posteli spousta polštářů. Zvlášť oceňujeme snídaně, které jsou opravdu veliké a variabilní. Můžete si zde si například sami udělat fresh z ovoce nebo si přiťuknout sklenkou prosseca. Druhá věc, která nám udělala velkou radost, je bar v hotelovém lobby, který fungoval celou noc. Obsluhovaly tam příjemné slečny a nikdo na náš netlačil s odchodem.
Hotelgast
21-Okt-2019

Antwort des Hotels

Vážená paní Kosmáková, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Sehr gut

Doufala jsem,že dostanu trochu větší pokoj, ale celkem byli jsme spokojeni.
Hotelgast
27-Aug-2019

Antwort des Hotels

Vážená paní Nyrobtseva, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Sehr gut

Stay was nice, good clean rooms, service was fine, breakfast was very good, thank you for taking care!
Calin Lucian Cucer
1-Aug-2019

Antwort des Hotels

Dear Mr. Cucer, thank you for choosing Pytloun Grand Hotel Imperial for your stay. We are pleased that you enjoyed us and we look forward to your next visit. Reception of Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Krásný designový hotel, skvělé vybavení pokoje, příjemná recepční.
Hotelgast
30-Jul-2019

Antwort des Hotels

Vážená paní Sládečková, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Lovely hotel, rooms very well appointed, easy parking, GREAT FOOD at the restaurant, very helpful staff.
Hotelgast
21-Jul-2019

Antwort des Hotels

Dear Mrs. Zimmerman, thank you for choosing Pytloun Grand Hotel Imperial for your stay. We are pleased that you enjoyed us and we look forward to your next visit. Reception of Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Velice milý personál :)
Hotelgast
22-Mai-2019

Antwort des Hotels

Vážená paní Janoušková, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Příjemné prostředí i personál. Moc jsme si pobyt užili.
Marek Lapáček
29-Apr-2019

Antwort des Hotels

Vážený pane Lapáčku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Ausgezeichnet

Milá obsluha naprostá spokojenost se vším . Určitě přijedu znovu
Jakub Kotala
13-Mär-2019

Antwort des Hotels

Vážený pane Kotalo, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial



Made with by Bookassist

Online-Reservierung