Bewertungen

 

Ausgezeichnet

Es war wie immer perfekt, sehr zu empfehlen. Höflich, korrekt und sauber.
Hotelgast
2-Feb-2020

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Hermann, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Empfang des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Sehr guter Service, besonders von der Geschäftsleitung!!!!. Upgrade auf ein größeres Zimmer, sofortige Hilfe in einer Notlage. Gute Lage des Hotels, Nähe zum Bahnhof und zum Centrum.
Hotelgast
22-Sep-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Rolf, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Ich war innerhalb kurzer Zeit das zweite mal als Gast Im Pytloun Grand Hotel Imperial in Liberec. Das Hotel zeichnet sich durch sehr schön gestylte Designerzimmer, ein sehr gutes Restaurant und ein sehr servicefreundliches Personal aus. Das Grand Hotel ist meine erste Wahl in Liberec.
Stephan Lohmeyer
21-Apr-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Lohmeyer, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Sehr gut

Krásný hotel. Drobné nedostatky v údržbě (ovládání TV, závěsů apod. )
Hotelgast
23-Okt-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Zbyňku, děkujeme za využití našich služeb a hodnocení. Krásný den, Karolína front office manager.

Ausgezeichnet

very polite and helpful staff
Hotelgast
13-Okt-2021

Ausgezeichnet

Sice se vloudila chybka do rezervačního systému a při příjezdu jsme zjistili, že vlastně rezervaci nemáme, ale slečna v recepci rychle problém vyřešila a ubytovala nás se slevou v Pytloun City Boutique, kde se nám velmi líbilo. Na večeře jsme docházeli do nedaleké restaurace Zlatý kohout v Pytloun Grand Hotel Imperial , kde výborně vaří a je zde velmi milý a ochotný personál.
Hana Bémová
7-Okt-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Bémová, velice mě mrzí nesrovnalost s Vaší rezervací, ale jsem moc ráda, že alternativa v našem sesterském hotelu se Vám líbila. Děkujeme za Vaše hodnocení a návštěvu v síti Pytloun Hotels. Karolína, Front office manager.

Sehr gut

Skvělý personál a dobré jídlo. Ubytování průměrné dobré. Pokoj mohl být lépe vyluxován před naším příjezdem. Měli jsme potíže s akceptací voucheru a vyúčtování ještě není zcela dořešeno. Ale vyšli nám vstříc. Placené parkovné 200,- na den někoho možná odradí. Snídaně v určitou hodinu je při plném hotelu trochu problém. Ve smyslu kapacity, že někdy musíte čekat na volný stůl.
Hotelgast
5-Sep-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Secká, velice děkujeme za Váš komentář a za Vaši návštěvu. Omlouváme se tímto za určité nedostatky a pevně věříme, že i přes určité chybičky se k nám vrátíte. Front office manager, Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Pěkné ubytování, dobré jídlo, příjemné jednání. Byli jsme spokojeni.
Hotelgast
13-Aug-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Hejlková, velice nás těší Váš komentář, moc děkujeme za využití našich služeb. Front office manager, Karolína Roudnická.

Sehr gut

Celkově pobyt hodnotím pozitivně, ale vzhledem k ceně a “značce” mám i nějaké připomínky. Pokud si vyberu a připlatím za designový pokoj, očekávám, že na něm bude vše jak má být. Měly jsme pokoj s Ještědem a osvětlení pod postelí bylo již z větší části nefunkční. Další poněkud nešťastná záležitost je zrcadlo, které je pouze v koupelně u umyvadla, přestože místo na zdi nebo na skříni u dveří na něj je. Velmi nepraktická je také velikost umyvadla, které je poměrně malé a voda tak je skoro všude, což se projevuje i na skříňce pod ním. Z kosmetických potřeb bych očekávala, že v případě ubytování dvou osob, budou k dispozici alespoň dva sprchové gely, když už je avizováno, že bude tohle k dispozici. A jelikož nebylo k dispozici tuhé mýdlo, tak toho gelu opravdu velmi nebylo. Koupelna je efektně prosklená, žel v designových pokojích se nemusí nutně ubytovat jen páry a z nějakého důvodu jsem si myslela, že půjde koupelna třeba zatáhnout, což je jen můj problém a vyřešily jsme si ho po svém s kamarádkou, ale asi by nebylo špatné v popisu tohle zmínit. Snídaně naprostý standard. Neoslní ani nenadchne, třetí den už by mě nebavila. Chyběly mi např. lívanečky a v hotelu takového jména mi přijde smutné, že kečup je snad ten nejlevnější na trhu a opravdu není chutný. Buchty jsou také ze slabšího soudku. Prostor restaurace je ale poněkud nešťastně řešen a člověk musí obejít buď celou restauraci a nebo se neustále musí někomu vyhýbat, jelikož je ulička poměrně úzká pro větší množství lidí. Interiér recepce je krásný, recepční vstřícné a milé.
Hotelgast
8-Aug-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Valášková, těší nás, že jste využili služeb našeho hotelu. Určité nedostatky. Váš komentář bereme v potaz pro zlepšení. Front office manager, Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Velmi oceňuji rozmanitost designových pokojů. Myslím, že si vybere opravdu každý.
Hotelgast
2-Aug-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Petře, mockrát děkujeme za využití našich služeb a designových pokojů a pevně věříme, že přijedete vyzkoušet i jiný z nabízených pokojů ve stejné kvalitě. Front office manager, Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Pobyt byl příjemný. Personál je ochotný. Snídaně byla výborná. Pokoj byl čistý a pohodlný.
Soňa Krčová
31-Mär-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Krčová, děkujeme vám za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jsme vyplnili Vaše očekávání. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Po týdnu ještě nebyla vrácena vratná záloha ve výši 2000 Kč.
Hotelgast
26-Mär-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaší návštěvu a zpětnou vazbu. Předautorizaci Vaší karty jsme zrušili automaticky v den Vašeho odjezdu. Je možné, že se tato transakce zdržela na straně Vaší banky. V případě poskytnutí vícero detailů nás, prosím, neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Sehr gut

Vse v poradku krome vraceni zalohy 2000, ktera je uz tyden po pobytu zablokovana a jeste neni vracena. Jinak personal byl slusny a vse hezky pripravene.
Hotelgast
3-Feb-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu a Vaší návštěvu. Velice nás mrzí komplikace s navrácením zálohy. Předautorizace automaticky rušíme v den odjezdu, proto je možná prodleva na straně banky. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

V hotelu se nám velice líbilo, vše bylo přesně takové, jaké jsme očekávali.
Linda Švecová
31-Jan-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, děkujeme Vám za milou zpětnou vazbu. Jsme velice rádi, že jsme naplnili Vaše očekávání. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Výjimečný pobyt! Snídaně a večeři jako v značkové restaurace
Hotelgast
17-Jan-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, velmi děkujeme za milou zpětnou vazbu. Náš personál je profesionálně zaškolen a snaží se o zajištění plného potenciálu Vašeho pobytu. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Recepce a služby byli dokonale a velmi vřelé. Citili jsme se vitání. Restaurace byla katostrofalní zažitek. Měli jsem polopenzi a servirka mi tvrdila ze jako predkrm si mohu dát pouze polévku a predkrm mi nabidla jako hlavní jidlo o dezertu, který byl ze zmrazeného polotovaru ani nemluvim. Ale hotel je moc krásný a na recepci velmi milý. Určitě se vrátíme, ale do restaurace už nepujdeme :)
Hotelgast
4-Jan-2021

Antwort des Hotels

Vážená paní Endalová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za tyto nedostatky se velice omlouvám a pochybení personálu neprodleně vyřešíme. Slibuji Vám, že se tato skutečnost již nebude opakovat. Budeme rádi za další šanci a těšíme se na Vaší případnou návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Velmi pěkně vybavené pokoje, příjemné prostředí, dobrá poloha hotelu.
Hotelgast
5-Okt-2020

Antwort des Hotels

Vážení hosté, děkujeme za využití našich služeb. Jsme opravdu rádi, že bylo při Vašem pobytu vše naprosto v pořádku. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Pobyt v tomto hotelu neměl žádnou chybu .
Alena Juříčková
20-Sep-2020

Antwort des Hotels

Vážená paní Juříčková, děkujeme Vám za zpětnou vazbua za využití našich služeb. Těšíme se na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Přes veškeré karamboly, které při našem pobytu nastaly, tak bych chtěl pochválit personál na recepci. Velké poděkování patří Ondrovi a Elišce z recepce, kteří při veškerých situacích zachovali chladnou hlavu. Ubytování bylo velmi pěkné, perfektně uklizené. Hotelová restaurace by možná uvítala pouze profesionálnější personál, který by dokázal pracovat se stresem a plnou restaurací. Náš pobyt jsme si s přítelkyní užili na maximum a moc hotelovému personálu děkujeme.
Josef Bitner
14-Sep-2020

Antwort des Hotels

Drahý Josefe, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Těchto hezkých slov si velice ceníme. Je nám opravdu líto komplikací, které při Vašem pobytu nastaly, věříme ale, že se taková situace již nenaskytne. Těšíme se na Vaší přístí návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager

Ausgezeichnet

Krásný, čistý a každý den nově uklizený pokoj, bohaté snídaně i skvělé večere (i pro děti), příjemný a usměvavý personál. Skvělý hotel pro rodiny s dětmi.
Petr Huječek
4-Sep-2020

Antwort des Hotels

Vážený pane Huječku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt právě Grand Hotel Imperial. Vaše zpětná vazba nás velice těší a budeme se těšit i na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager



Made with by Bookassist

Online-Reservierung