Bewertungen
Ausgezeichnet
2-Feb-2020
Antwort des Hotels
Sehr geehrte Herr Hermann, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Empfang des Pytloun Grand Hotel Imperial
Ausgezeichnet
22-Sep-2019
Antwort des Hotels
Sehr geehrte Herr Rolf, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial
Ausgezeichnet
21-Apr-2019
Antwort des Hotels
Sehr geehrte Herr Lohmeyer, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial
Ausgezeichnet
20-Nov-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Jakubíčku, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manage
Ausgezeichnet
14-Nov-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Gabriši, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manage
Ausgezeichnet
5-Okt-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Adámku, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager
Ausgezeichnet
25-Sep-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Procházko, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager
Ausgezeichnet
20-Sep-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Babko, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager
Ausgezeichnet
12-Aug-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Šmíde, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager
Ausgezeichnet
12-Aug-2022
Antwort des Hotels
Vážená paní Zelerová, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager
Ausgezeichnet
3-Jul-2022
Antwort des Hotels
Vážený pane Horáku, Velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager
Ausgezeichnet
15-Jun-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, pane Pudile, jsme moc rádi že se Vám u nás líbilo.Děkuji a přeji Vám hezký den Front Office manager Jakub Holan.
Ausgezeichnet
24-Apr-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, paní Koplíková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.
Ausgezeichnet
28-Mär-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, paní Voláková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.
Ausgezeichnet
8-Mär-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, paní Čumpelíková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.
Ausgezeichnet
31-Jan-2022
Ausgezeichnet
22-Jan-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, pane Jirásku, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Karolína Roudnická.
Ausgezeichnet
17-Jan-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, jsme rádi, že se k Nám vracíte a stále jste nám věrný, krásný den, Karolína Roudnická, front office manager.
Ausgezeichnet
16-Jan-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání. Krásný den, Karolína Roudnická, front office manager.
Ausgezeichnet
9-Jan-2022
Antwort des Hotels
Dobrý den, Simono, moc děkujeme za krásné hodnocení a jsme rádi, že se Vám líbila Silvestrovská zábava. Krásný den, Karolína Front Office Manager.