Bewertungen

 

Ausgezeichnet

Es war wie immer perfekt, sehr zu empfehlen. Höflich, korrekt und sauber.
Hotelgast
2-Feb-2020

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Hermann, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Empfang des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Sehr guter Service, besonders von der Geschäftsleitung!!!!. Upgrade auf ein größeres Zimmer, sofortige Hilfe in einer Notlage. Gute Lage des Hotels, Nähe zum Bahnhof und zum Centrum.
Hotelgast
22-Sep-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Rolf, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Ich war innerhalb kurzer Zeit das zweite mal als Gast Im Pytloun Grand Hotel Imperial in Liberec. Das Hotel zeichnet sich durch sehr schön gestylte Designerzimmer, ein sehr gutes Restaurant und ein sehr servicefreundliches Personal aus. Das Grand Hotel ist meine erste Wahl in Liberec.
Stephan Lohmeyer
21-Apr-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Lohmeyer, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Velmi hezké prostředí, naprostá čistota, vstřícný a milý personál, výborná kuchyně. Pobyt se psem není problém. Vřele doporučuji K.K.
Hotelgast
24-Apr-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Koplíková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Velice krásný hotel, nádherné pokoje (měli jsme výhled na Ještěd:), velmi pohodlné postele se super matracemi. Snídaně výborná, jen mi chyběla horká čokoláda.
Hotelgast
28-Mär-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Voláková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Velice příjemný pobyt, krásné prostory hotelu, pokoje menší ale nakonec to šlo i s invalidním vozíkem. Pokoje nádherné, plně vybavené. Hotelová restaurace výborná, snídaně velmi bohaté a chutné.
Hotelgast
8-Mär-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Čumpelíková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Nemám co bych vytkl.
Hotelgast
31-Jan-2022

Ausgezeichnet

Super obsluha a krásné prostředí
Milan Jirásek
22-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, pane Jirásku, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Liberec mám obecně velmi rád a hotel Pytloun Grand Imperial je vždy místem, kam se rád vracím.
Petr Štál
17-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, jsme rádi, že se k Nám vracíte a stále jste nám věrný, krásný den, Karolína Roudnická, front office manager.

Ausgezeichnet

Tomuto hotelu není co vytknout. Velmi ochotný personál, krásné designové pokoje a bohaté snídaně.
Hotelgast
16-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání. Krásný den, Karolína Roudnická, front office manager.

Ausgezeichnet

Krásné pokoje, výborné jídlo, milý personál a báječná silvestrovská oslava.
Hotelgast
9-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, Simono, moc děkujeme za krásné hodnocení a jsme rádi, že se Vám líbila Silvestrovská zábava. Krásný den, Karolína Front Office Manager.

Ausgezeichnet

Příjemné prostředí, skvělé snídaně, splnil očekávání
Hotelgast
5-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, pane Mariane, mockrát děkujeme za krásné hodnocení a doufáme, že se k nám v budoucnu ještě vrátíte. Karolína Roudnická, Front office manažer.

Ausgezeichnet

Velmi příjemný personál, luxusní ubytování a perfektní služby. Snídaně v hotelové restauraci prvotřídní.
Hotelgast
18-Dez-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Heleno, velice mě těší, že jsme splnili Vaše očekávání a že se Vám u nás líbilo, budeme se těšit někdy příště, Front office manager Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Krásný romantický víkend, byli jsme velmi spokojeni.
Hotelgast
13-Dez-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Tomáši, moc děkujeme a jsme rádi, že jste si víkend užili, Front Office Manager Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Bylo vše úplně super,doufám ,že se brzy zase vrátíme
Hotelgast
28-Nov-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Petře, moc děkujeme za Vaše hodnocení, budeme se těšit na Vaší další návštěvu, Front Office Manager Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Pobyt v hotelu byl velmi příjemný, skutečně není co vytknout. Ochota a vstřícnost personálu, krásný pokoj, vynikající restaurace. Rádi se budeme vracet.
Hotelgast
19-Nov-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Bronislave, děkujeme za využití našich služeb a jsme rádi, že jsme Vám vyplnili Vaše očekávání. Budeme se těšit někdy příště. Front Office Manager, Roudnická Karolína.

Ausgezeichnet

Krásné ubytování, skvělá pestrá snídaně a perfektní servis na recepci.
Hotelgast
17-Nov-2021

Antwort des Hotels

Krásný den, Lindo, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Budeme se těšit někdy příště. Front Office Manager, Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Ubytovat se zde dalo od 14:00 hodin, kdyz jsme přijeli asi v půl 2, řekli nám, že pokoj ještě není pripraven, tak jsme se vrátili o 45 min později, ale slečna recepční nám oznamila, že pokoj není stále uklizen, jako omluvu jsme dostali lahev prosecca, kterou jsme omylem s přítelem rozbil, tak nám dali zdarma ještě jednu lahev, takže jsme byli velice spokojeni, ze nám to čekání slečny z recepce pěkně vykompenzovali ?. Hotel byl krasny, prostorná hala s malým občerstvením a hotelová restaurace na vysoké úrovni. Obsluha restaurace byla velmi příjemná, pan se o nás staral jako o vlastní ?. Děkujeme
Kateřina Rainerová
8-Nov-2021

Antwort des Hotels

Krásný den, Kateřino, děkujeme za Váš komentář. Jsme rádi, že recepce pohotově zareagovala a udělala Vám radost v podobě prosecca. Front office manager Karolína Roudnická.

Sehr gut

Krásný hotel. Drobné nedostatky v údržbě (ovládání TV, závěsů apod. )
Hotelgast
23-Okt-2021

Antwort des Hotels

Dobrý den, Zbyňku, děkujeme za využití našich služeb a hodnocení. Krásný den, Karolína front office manager.

Ausgezeichnet

very polite and helpful staff
Hotelgast
13-Okt-2021


Made with by Bookassist

Online-Reservierung