Bewertungen


Ausgezeichnet

Es war wie immer perfekt, sehr zu empfehlen. Höflich, korrekt und sauber.
Hotelgast
2-Feb-2020

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Hermann, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Empfang des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Sehr guter Service, besonders von der Geschäftsleitung!!!!. Upgrade auf ein größeres Zimmer, sofortige Hilfe in einer Notlage. Gute Lage des Hotels, Nähe zum Bahnhof und zum Centrum.
Hotelgast
22-Sep-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Rolf, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Ich war innerhalb kurzer Zeit das zweite mal als Gast Im Pytloun Grand Hotel Imperial in Liberec. Das Hotel zeichnet sich durch sehr schön gestylte Designerzimmer, ein sehr gutes Restaurant und ein sehr servicefreundliches Personal aus. Das Grand Hotel ist meine erste Wahl in Liberec.
Stephan Lohmeyer
21-Apr-2019

Antwort des Hotels

Sehr geehrte Herr Lohmeyer, vielen Dank, dass Sie sich für das Pytloun Grand Hotel Imperial für Ihren Aufenthalt entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie uns genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Reception des Pytloun Grand Hotel Imperial

Ausgezeichnet

Pobyt v hotelu byl velice příjemný, pokoj čistý a útulný. Veškerý personál byl milý a ochotný. Velice nás potěšil uvítací dopis od pana Lukáše Pytlouna. Rádi se znovu zastavíme.
Hotelgast
20-Nov-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Jakubíčku, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manage

Ausgezeichnet

Nejlepší ubytování za rozumné peníze, skvělá snídaně. Děkujeme
Hotelgast
14-Nov-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Gabriši, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manage

Ausgezeichnet

Dobrý den, pobyt byl skvělý, příjemný personál, vynikající jídlo a všude uklizeno. Děkuji Vám za tento pobyt. K. Adámek.
Hotelgast
5-Okt-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Adámku, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager

Ausgezeichnet

Velká spokojenost. Nádherný interiér. Byli jsme i s dětmi a ty byli také nadšené.
Hotelgast
25-Sep-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Procházko, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager

Ausgezeichnet

Když do Liberce tak jedině Pytloun Grand Hotel Imperial. Vše je vždy perfektní. Navíc mě opravdu baví zkoušet pokaždé jiný designový pokoj. Doporučuji.
Josef Babka
20-Sep-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Babko, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager

Ausgezeichnet

Velmi hezké prostředí, vstřícný a milý personál ,výborná kuchyně. Všem doporučuji.
Jiří Šmíd
12-Aug-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Šmíde, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager

Ausgezeichnet

Hotel krásný, zeměstnanci velmi milý a vstřícní. Vše v naprostém pořádku.
Hotelgast
12-Aug-2022

Antwort des Hotels

Vážená paní Zelerová, velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager

Ausgezeichnet

Profesionální přístup, naprosto famózní ranni snidane, není co vytknout, ale spis je nespočet toho co pochválit.
Vít Horák
3-Jul-2022

Antwort des Hotels

Vážený pane Horáku, Velice Vám děkujeme za krásné hodnocení. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkuji a přeji hezký den Jakub Front Office Manager

Ausgezeichnet

vše v pořádku, děkuji
Hotelgast
15-Jun-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, pane Pudile, jsme moc rádi že se Vám u nás líbilo.Děkuji a přeji Vám hezký den Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Velmi hezké prostředí, naprostá čistota, vstřícný a milý personál, výborná kuchyně. Pobyt se psem není problém. Vřele doporučuji K.K.
Hotelgast
24-Apr-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Koplíková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Velice krásný hotel, nádherné pokoje (měli jsme výhled na Ještěd:), velmi pohodlné postele se super matracemi. Snídaně výborná, jen mi chyběla horká čokoláda.
Hotelgast
28-Mär-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Voláková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Velice příjemný pobyt, krásné prostory hotelu, pokoje menší ale nakonec to šlo i s invalidním vozíkem. Pokoje nádherné, plně vybavené. Hotelová restaurace výborná, snídaně velmi bohaté a chutné.
Hotelgast
8-Mär-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, paní Čumpelíková, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Jakub Holan.

Ausgezeichnet

Nemám co bych vytkl.
Hotelgast
31-Jan-2022

Ausgezeichnet

Super obsluha a krásné prostředí
Milan Jirásek
22-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, pane Jirásku, mockrát děkujeme za krásné hodnocení. Front Office manager Karolína Roudnická.

Ausgezeichnet

Liberec mám obecně velmi rád a hotel Pytloun Grand Imperial je vždy místem, kam se rád vracím.
Petr Štál
17-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, jsme rádi, že se k Nám vracíte a stále jste nám věrný, krásný den, Karolína Roudnická, front office manager.

Ausgezeichnet

Tomuto hotelu není co vytknout. Velmi ochotný personál, krásné designové pokoje a bohaté snídaně.
Hotelgast
16-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání. Krásný den, Karolína Roudnická, front office manager.

Ausgezeichnet

Krásné pokoje, výborné jídlo, milý personál a báječná silvestrovská oslava.
Hotelgast
9-Jan-2022

Antwort des Hotels

Dobrý den, Simono, moc děkujeme za krásné hodnocení a jsme rádi, že se Vám líbila Silvestrovská zábava. Krásný den, Karolína Front Office Manager.



Made with by Bookassist

Online-Reservierung