Hodnocení od hostů
Vynikající
5-Říj-2020
Odpověď hotelu
Vážení hosté, děkujeme za využití našich služeb. Jsme opravdu rádi, že bylo při Vašem pobytu vše naprosto v pořádku. Těšíme se na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Vynikající
20-Zář-2020
Odpověď hotelu
Vážená paní Juříčková, děkujeme Vám za zpětnou vazbua za využití našich služeb. Těšíme se na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager
Vynikající
14-Zář-2020
Odpověď hotelu
Drahý Josefe, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Těchto hezkých slov si velice ceníme. Je nám opravdu líto komplikací, které při Vašem pobytu nastaly, věříme ale, že se taková situace již nenaskytne. Těšíme se na Vaší přístí návštěvu. Ondřej Soukup Front Office Manager
Vynikající
4-Zář-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Huječku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt právě Grand Hotel Imperial. Vaše zpětná vazba nás velice těší a budeme se těšit i na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Velmi dobrý
31-Srp-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Rozložníku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci a jsme rádi, že se ihned vyřešila. Naší kolegyni Aničku tato pochvala určitě potěší. Těšíme se na Vás při příští návštěvě. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager
Vynikající
30-Srp-2020
Vynikající
27-Srp-2020
Vynikající
12-Srp-2020
Odpověď hotelu
Vážená paní Mašterová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
10-Srp-2020
Odpověď hotelu
Vážená paní Grůšová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
24-Čvc-2020
Odpověď hotelu
Vážená paní Brůčková, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
9-Bře-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Šeno, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
8-Bře-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Nováku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
11-Úno-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Bašku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
9-Úno-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Čermáku, velmi nás těší, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
1-Úno-2020
Odpověď hotelu
Vážený pane Karpíšku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial
Velmi dobrý
3-Led-2020
Odpověď hotelu
Vážená paní Balcarová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Omlouváme se za nepříjemnosti, které nastaly během Vašeho pobytu. Dvůr v zadním traktu hotelu proběhne rekonstrukcí počínající v březnu, kdy tak bude prostor pro nový kongresový sál a přibyde také pár nových pokojů. Prosíme Vás o pochopení v souvislosti s přijetím garance na vybavení pokoje, celkové služby hotelu a minibar, který není v ceně ubytování. Po mnoha nepříjemných zkušenostech funguje tato garance jako pojistka pro naše zaměstnance a je to obvyklý postup v mnoha jiných hotelech v České republice i v zahraničí. Pro příští pobyt můžete zvolit i garanci formou předautorizace Vaší karty, které zabírá minimum času. Funguje to tak, že Vám částku dvou tisíc korun nestrhneme, ale pouze zablokujeme a v den Vašeho odjezdu po kontrole pokoje Vám tuto částku opět odblokujeme z Vaší platební karty. Tuto částku následně odblokovává Vaše osobní banka, která na tuto transakci má 2 a více pracovních dnů. Ondřej Soukup, Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial
Vynikající
29-Pro-2019
Odpověď hotelu
Vážený pane Daniele, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
17-Pro-2019
Odpověď hotelu
Vážená paní Rýglová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
14-Pro-2019
Odpověď hotelu
Vážený pane Řičáři, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial
Vynikající
15-Lis-2019
Odpověď hotelu
Vážený pane Kašpare, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial