Hodnocení od hostů

 

Vynikající

Krásný, čistý a každý den nově uklizený pokoj, bohaté snídaně i skvělé večere (i pro děti), příjemný a usměvavý personál. Skvělý hotel pro rodiny s dětmi.
Petr Huječek
4-Zář-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Huječku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt právě Grand Hotel Imperial. Vaše zpětná vazba nás velice těší a budeme se těšit i na Vaší další návštěvu. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Velmi dobrý

Tv nešla, byly ucpané odpady. Vše bylo okamžitě po nahlášení napraveno. Úžasná koupelna. Starší dáma ve snídaňovém týmu byla úžasná - všímavá, pracovitá, vše bylo včas doplněno.
Anonymní host
31-Srp-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Rozložníku, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci a jsme rádi, že se ihned vyřešila. Naší kolegyni Aničku tato pochvala určitě potěší. Těšíme se na Vás při příští návštěvě. S pozdravem, Ondřej Soukup Front Office Manager

Vynikající

We had loved our stay at Pytloun Grand Imperial. The room was stunning, the staff friendly and helpful and we would definitely return to stay again in the future!
Anonymní host
30-Srp-2020

Vynikající

Skvělé služby, skvělí lidé, vše na jedničku.
Daniel Taraba
27-Srp-2020

Vynikající

Byli jsme s manželem naprosto spokojeni. Od vybavení pokoje až po snídani.
Eva Mašterová
12-Srp-2020

Odpověď hotelu

Vážená paní Mašterová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Krásné pokoje a úžasný hotel! Večeře i snídaně výborné!
Anonymní host
10-Srp-2020

Odpověď hotelu

Vážená paní Grůšová, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Skvělý hotel, čistý a s odhlučněnými pokoji. Nádherný design, moderní design mám moc ráda, a i to byl důvod k tomu, že jsme s kamarádkou zvolily tenhle hotel. Snídaně byly naprosto nejlepší, jaké jsem v hotelech se čtyřmi hvězdami kdy zažila, a to v Česku i zahraničí. Navíc, dát si po každodenních procházkách v horách večer vířivku, no kdo by to nechtěl? :-) Díky moc všem recepčním i personálu z restaurace a paní uklízečkám!
Anonymní host
24-Čvc-2020

Odpověď hotelu

Vážená paní Brůčková, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Front Office Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

krásný hotel, výborná restaurace. Maximální spokojenost. Určitě se vrátíme
Anonymní host
9-Bře-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Šeno, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Spokojenost našich hostů je pro nás nejdůležitější. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Prostředí i personál je perfektní.
Anonymní host
8-Bře-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Nováku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

příjemný pobyt, milý personál, skvělá snídaně
Anonymní host
11-Úno-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Bašku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Byli jsme zde po druhé. Opět nas uchvátil krásný interiér recepce, pokoje a restaurace. Tříbodové romantické menu bylo jedinečné a chutné. Též tři polstarove menu v pokoji bylo pohodlné. Musím vyzdvihnout profesionální přístup celého personálu. Konkrétně Davida na recepci, který si nás pamatoval! Slečny Kristiny (asi ucnice) ze Slovenska, starající se o nás při každé snídani. Pak starší dámy - snidanove kuchařky, která připravovala skvělá vejce, slaninu a žampióny. V neposlední řadě nezapomeneme na skvělý servis pana vrchního při páteční romantické tří chodove večeři. Bohužel si jména posledních dvou zaměstnanců nepamatujeme. Váš hotel budu doporučovat!
Pavel Čermák
9-Úno-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Čermáku, velmi nás těší, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Byli jsme u vás jen na jednu noc, ale byli jsme spokojeni. Snídaně moc dobrá.
Anonymní host
1-Úno-2020

Odpověď hotelu

Vážený pane Karpíšku, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial

Velmi dobrý

Designové pokoje jsou vskutku pro radost! Kdyby se podařilo ještě uklidit "sběrný"dvůr pod okny hotelu, bylo by dojem naprosto dokonalý! (zarážející, až urážející je ale složení kauce za poškození pokoje a minibar. Nefungující tablet, do kterého se nedařilo, jak bylo doporučeno v tištěných materiálech, přihlásit pomocí čísla rezervace. Ceník tak chráněného minibaru se nám podařilo objevit na dně košíku s pochutinami až po telefonátu na recepci. Ceny za konzumaci obvyklé, co je však nezvyklé, že při úhradě při odjezdu nestačí spotřebu nahlásit, ale host musí čekat, než se zbývající obsah v pokoji překontroluje a pak je nařčen, že chybí ještě hloupý balíček žvýkaček, který si navíc fakt nevzal. Nevím, jaká je většinová klientela jinak perfektně fungujícího hotelu, že je tento postup nutný, ale mne to od dalších návštěv odrazuje.)
Anonymní host
3-Led-2020

Odpověď hotelu

Vážená paní Balcarová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Omlouváme se za nepříjemnosti, které nastaly během Vašeho pobytu. Dvůr v zadním traktu hotelu proběhne rekonstrukcí počínající v březnu, kdy tak bude prostor pro nový kongresový sál a přibyde také pár nových pokojů. Prosíme Vás o pochopení v souvislosti s přijetím garance na vybavení pokoje, celkové služby hotelu a minibar, který není v ceně ubytování. Po mnoha nepříjemných zkušenostech funguje tato garance jako pojistka pro naše zaměstnance a je to obvyklý postup v mnoha jiných hotelech v České republice i v zahraničí. Pro příští pobyt můžete zvolit i garanci formou předautorizace Vaší karty, které zabírá minimum času. Funguje to tak, že Vám částku dvou tisíc korun nestrhneme, ale pouze zablokujeme a v den Vašeho odjezdu po kontrole pokoje Vám tuto částku opět odblokujeme z Vaší platební karty. Tuto částku následně odblokovává Vaše osobní banka, která na tuto transakci má 2 a více pracovních dnů. Ondřej Soukup, Reception Manager Pytloun Grand Hotel Imperial

Vynikající

Příjemné prostředí, krásné a čisté pokoje, milý personál.
Tomáš Daniel
29-Pro-2019

Odpověď hotelu

Vážený pane Daniele, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Do tohoto hotelu jezdíme opakovaně a vždycky jsme moc spokojení. Pokoje jsou čisté a voňavé a mají tu naprosto úžasné snídaně!
Markéta Rýglová
17-Pro-2019

Odpověď hotelu

Vážená paní Rýglová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Ondřej Soukup Reception Manager Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Oceňuji velmi důkladnou a nápaditou snahu dotáhnout maximum, pro me dulezitých, detailů k dokonalosti. A samozřejmě milý a vstřícný personál!
Anonymní host
14-Pro-2019

Odpověď hotelu

Vážený pane Řičáři, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Zajímavé pokoje. Výborná kuchyně. Velmi příjemný personál.
Jan Kašpar
15-Lis-2019

Odpověď hotelu

Vážený pane Kašpare, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

Maximální spokojenost úplně ve všem. Určitě se do hotelu ještě vrátíme...
Martina Karbanová
4-Lis-2019

Odpověď hotelu

Vážená paní Karbanová, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Vynikající

S přítelem jsem zde strávili víkend. Hotel je krásný a moderní, na pokoji bylo vše v pořádku, na posteli spousta polštářů. Zvlášť oceňujeme snídaně, které jsou opravdu veliké a variabilní. Můžete si zde si například sami udělat fresh z ovoce nebo si přiťuknout sklenkou prosseca. Druhá věc, která nám udělala velkou radost, je bar v hotelovém lobby, který fungoval celou noc. Obsluhovaly tam příjemné slečny a nikdo na náš netlačil s odchodem.
Anonymní host
21-Říj-2019

Odpověď hotelu

Vážená paní Kosmáková, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybral právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial

Velmi dobrý

Doufala jsem,že dostanu trochu větší pokoj, ale celkem byli jsme spokojeni.
Anonymní host
27-Srp-2019

Odpověď hotelu

Vážená paní Nyrobtseva, děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala právě Pytloun Grand Hotel Imperial. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. Recepce Pytloun Grand Hotelu Imperial



Made with by Bookassist

Online rezervace